Fredrik Öberg - Träningen Till Målet

Alla inlägg den 31 juli 2013

Av Fredrik Öberg - 31 juli 2013 12:46

 

Onsdag och ledig dag från jobbet så då innebär att det står 2 gympass på schemat idag!  Bestämde mig idag att gå från Aspholmen i Örebro till gymmet istället för att sitta utanför och hänga i 20min. och det visa sig vara en riktigt skön promenad och man mötes av Örebros stolthet när man kom in till stan. 

 

Det fick hela promenaden att kännas så mycket mer värd och det var en perfekt uppvärmning på 3,9km väl på gymmet så vart det att mosa Rygg, biceps samt lite mage! Riktigt skönt pass faktiskt och kan knappt vänta tills kvällens pass som inte riktigt är bestämt vad det blir! 

 


Tänkte att i detta inlägg tacka dom jag ser upp till inom träningen/fitness! Det finns massa som jag kollar lite på men det är få som har fångat mitt intresse så pass mycket som dessa har gjort! 


Så tack så mycket:

Samuel - Som jag tränar med och även är en tidigare arbetskamrat som har gjort en strålande resa med sin kropp. Han har byggt upp min träning och är även med och trycker på ordentligt så jag verkligen får ut det sista av varje reps! TACK!


Nille - Är inte sådär jätte tjenis med han, men är ändå en förebild inom träning! Gick i samma skola som han i högstadiet där han kallades Lillis, men nu passar inte alls Smeknamnet lillis in då han inte är särskilt liten! Han visar att allt är möjligt! TACK!


Peter (Pansar) - Pansar känenr alla till genom hans medverkan i Gladiatorerna där han visar sin hårda sida, visst vet om att det är skådespel men att sen följa hans blogg, instagram och youtube så lär han ut väldigt mycket teknik vid lyft även videos han tränar, leker med sina barn, en helt enkelt förebild inom familjeliv såsom träning! TACK! 


Patrick (baronen) - En som vunnit gladiatorerna tidigare (2004) och nu är gladiator. det är intressant att se hans utveckling samt följa hans framgång med projektet Team Inspiration som han samarbetar med! En härlig kille/förebild som tyvärr inte är så uppmärksamad av gladiatorernafansen vilket är synd då han har arenas med kraftfulla lår! En stor inspirations källa helt klart! TACK!


Som nu min rubrik tyder på så är detta mitt sista inlägg.... för denna månad   



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken bloggportal är bäst?
 Bloggplatsen
 Blogg.se
 Nattstad
 Myshowroom
 Devote
 Någon annan?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Framgång

Min Vardag


Ovido - Quiz & Flashcards