Fredrik Öberg - Träningen Till Målet

Alla inlägg under december 2013

Av Fredrik Öberg - 29 december 2013 21:02

Tjena! 


För det första så vill jag be om ursäkt för mitt dåligt bloggande. 

För er som missat varför jag inte har bloggat nu på ett tag så är det för att jag åkte på en skada i augusti som gjorde att jag inte kunde träna alls, försökte komma tillbaka med träningen men ryggen sa ifrån igen så jag bestämde mig för att vila den resten av året. Dock vet jag inte hur många som har följt min blogg som har saknat mitt bloggande.  Och nu är ju året snart slut!

 


Många satsar nu inför ett nytt år att ha nyårslöften, ex. Börja träna och komma i form inför beach 2014....

Vilket då innebär att gymmen kommer bli överbefolkade men oftast i max 2veckor ;) 


Jag kan delge er mitt nyårslöfte och det är att 2014 kommer bli mitt år, det kommer vara 100% fokus på mig och min kropp nu!

Dom som har flöjt min blogg kommer ihåg min "stora" förvandling jag gjorde på 6 n'stan 7 månader med min kropp, om inte så kommer det en bild här:

 

Det jag tänkte nu är att jag ska lyckas med exakt samma sak fast mycket bättre nu. Nu har jag inte lika mycket överflödigt fett som jag hade i Januar vilket känns väldigt positivit! 


Nu kommer jag visa MITT 2013:

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?


Ja, jag förlovade mig och satte gymmet som mitt 2a hem!


 

Hur har ditt 2013 varit?


Det har varit riktigt bra, riktigt nöjd över detta år!



Blev du kär i år?


jag var kär innan året börja!


 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?


2/2-13


 

Vad är din största framgång 2013?


Bloggen, för jag trodde inte den skulle gå så bra som den gjorde och min kropps utveckling.


 

Bästa köpet?


ingen aning

Vad spenderade du mest pengar på?


Turkiet resa!


 

Gjorde någonting dig riktigt glad?


Bloggens utveckling samt min kropps utveckling



Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?


Harlem shake, The fox & Wrecking ball!


 

Vem har du umgåtts med mest?


Madde


 

Har du haft ett förhållande under 2013?


Jajjemensan!



Vart reste du under 2013?


Turkiet!


 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?


En hel kropp!



Vad gjorde du på din födelsedag?


Kommer inte ihåg!



Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?


En skadefri kropp!



Vem saknade du?


Folket i Norrköping



De bästa nya människorna du träffade?


Dom på Jobbet!



Vad vill du säga till dig själv inför 2014?


Detta är ditt år och låt inget vara i vägen!


Listan tagen av: http://www.nattstad.se/jessicanyqvist


Med detta inlägg så önskar jag er alla ett Gott Nytt År!

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken bloggportal är bäst?
 Bloggplatsen
 Blogg.se
 Nattstad
 Myshowroom
 Devote
 Någon annan?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Framgång

Min Vardag


Skapa flashcards