Fredrik Öberg - Träningen Till Målet

Alla inlägg den 28 juli 2013

Av Fredrik Öberg - 28 juli 2013 17:52

Som rubriken lyder så är jag jävligt missnöjd med denna månads resultats mättning! Denna månad så har jagf känt mig riktigt motiverad och taggad på att träna men att sen köra sin månads kontroll och få reda på resultat får mig att bli riktigt missnöjd och besviken på mig själv!     Dock tror jag mycket har med svaka att göra som jag fick här i början på sommaren, men iaf, sjukt missnöj.....


     


Resultaten för April var:

Armar: 33,5cm

Bröst: 98cm

Lår: 57cm

 

Julis resultat:

Armar: 32cm

Bröst: 98

Lår: 55

 


Som ni ser så är det besvikna siffror detta visar, dock får man inte se allt så negativt osv. utan iom detta resultat så kommer jag lägga in yttligare en växel och köra slut på mig, även om jag tar i så jag spyr så kommer jag torka av det och fortsätta, tänker inte gå från gymmet tills Ambulans eller Psykpersonal drar ut mig därifrån eller att väktare säger åt  mig att gå för att gymmet stänger! Nu jävlar är det hårdsatsning från min sida alltså! Ska försöka satsa att på mina lediga dagar så ska jag köra gymmet 2 gånger under en dag, morgon och kväll! 



 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken bloggportal är bäst?
 Bloggplatsen
 Blogg.se
 Nattstad
 Myshowroom
 Devote
 Någon annan?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Framgång

Min Vardag


Ovido - Quiz & Flashcards