Fredrik Öberg - Träningen Till Målet

Alla inlägg den 10 juli 2013

Av Fredrik Öberg - 10 juli 2013 15:20

Har kommit på mig själv genom att sitta och titta på topplistan på bloggplatsen för att se vad det är för några bloggar som drar till sig läsare och vissa förstår jag och vissa inte. 


Visst det vore kul att hamna på topplistan nån gång men det är inte så att jag tänker bomba upp med inlägg om hur jag ligger i sängen när jag vaknar, vad jag äter till frukost ( det har jag instagram till ;) ) , hur min outfit ser ut idag, vad jag har handlat för kläder idag, hur min lunchsmörgås såg ut, hur mycket folk på bussen det var idag.... ja ni fattar vad jag menar... Ska jag hamna på topplistan nån gång så är det inte för att ha visat mitt ansikte på morgonen utan det är för att folk uppskattar min framgång gällande träningen och folk som inte uppskattar min framgång alls! 


Naej för att återgå till ämnet vad min blogg först och främst handlar om så körde jag ett pass själv idag gällande axlar samt Biceps och jag kan säga att min kropp blir större och bredare för varje vecka. 

   


Igåre kväll så fixa jag en spotify lista för att ha musik när jag tränar och den kommer uppdateras allt eftersom tiden går, Ni hittar den här:

Fakka Ur @GYM



Peace! 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken bloggportal är bäst?
 Bloggplatsen
 Blogg.se
 Nattstad
 Myshowroom
 Devote
 Någon annan?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Framgång

Min Vardag


Ovido - Quiz & Flashcards