Fredrik Öberg - Träningen Till Målet

Alla inlägg under oktober 2013

Av Fredrik Öberg - 30 oktober 2013 08:57

Nu har jag ingen aning om folk fortfarande kollar in min blogg med tanke på det ofrivilliga uppehållet jag har haft, för er som inte vet så kan jag berätta lite:


I mitten av augusti så vaknade jag på mornarna och hade världens värk i ryggen, ni kan inte ens föreställa er hur det kändes, jag fick ligga i sängen för att klä på mig och ligga ute på balkongen för att läsa tidningen för jag kunde verkligen sitta normalt pga jag kunde bryta ihop närsom för värken var verkligen smärtsam.


jag fick också "durrande" i benet ungefär som när benet sover, tänkte inte alls på det tills jag började fundera och min sjukgymnast frågade om jag har det eftersom jag trodde benet var påväg att somna. Sjukgymnasten vart fundersam och sa att det är antagligen problem med diskarna eller en nerv som ligger i kläm som gör att "durrar" så han skrev ut en TENS till mig som jag skulle ha varann timma i 1 månad och jag kan säga att det är bättre.

Durret är borta och värken har jag bara då och då vilket känns positivt. 


Så småningom kommer jag komma igång med träningen sakta med säkert för jag vill ju inte skada mig igen och få sluta med träningen för tillslut vara en förebild inom träningen! 


Jag bjuder på en bild från mina glans dagar! 

 


Och jag ska bli bättre på att uppdatera nu framöver, ska ifall försöka som sagt! 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken bloggportal är bäst?
 Bloggplatsen
 Blogg.se
 Nattstad
 Myshowroom
 Devote
 Någon annan?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Framgång

Min Vardag


Skapa flashcards