Fredrik Öberg - Träningen Till Målet

Alla inlägg den 2 juli 2013

Av Fredrik Öberg - 2 juli 2013 11:48

Sådär nu är det Juli och sen det senaste inlägget så har jag ny bytt träningen i Hallsberg mot Friskis i Örebro med Samuel som puschar mig totallt nu så kan ju säga jag har inga direkta planer på att tappa motivationen nu när jag har sett hur bra det gått under bara 1 vecka som ni själva kan se här  nedaför : 


                 



Kan säga att jag har nu börjat få ett sjukt tryck i kroppen nu sen jag fick upp motivationen och börja träna med Samuel. 

Btw så har jag klippt mig då jag inte orkade med långt hår och träna och vart skapligt nöjd över det. 


 


Nu blir det att äta lite frukost med sambon som har vaknat efter jag kom hem då jag gick o la mig bredvid henne direkt och sov bort 1½ timma. 


Är det något ni undrar över eller vill att jag ska skriva mer om så fråga i kommentarerna. 


Peace! 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken bloggportal är bäst?
 Bloggplatsen
 Blogg.se
 Nattstad
 Myshowroom
 Devote
 Någon annan?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Framgång

Min Vardag


Ovido - Quiz & Flashcards