Fredrik Öberg - Träningen Till Målet

Alla inlägg under mars 2014

Av Fredrik Öberg - 18 mars 2014 10:11

Ja som ni ser så ser bloggen ut att gå mot sin grav! 


Jag har haft sen skadan skit svårt att hitta och få motivationen tillbaka till träningen. Men jag är fortfarande taggad på träning då jag tittar på gamla bilder från träningen på instagram och även att se hur mycket träningen gjorde med min kropp unde den tiden jag körde på. MEN det är just det där med motivationen och att ta mitt feta arsle och pallra mig till gymmet som hämnar. 


Enda sen skadan kom så kändes det verkligen som hela livet förstördes  och allt jag såg framemot med träningen och målen jag hade uppsatta framför mig. Jag vet ju att om jag bara sätter igång så kommer allt börja flyta på igen och jag kommer få in rutinerna i livet igen. Jag ligger på en stadig vikt på mina 83kg men det har kommit väldigt mycket vätska och jag börjar se smått mullig ut. Jag kan säga att jag skäms att se mig i spegelen med kärlekshandtagen som kommit igen. 


Men jag kan nästan nu på rak arm säga att jag kommer komma tillbaka inom träningen men jag kan inte säga när, var eller hur. Om jag kommer fortsätta på Friskis eller byta gym, dock är ju bara frågan vilket gym man ska kolla på. Jag har funderar på något i Kumla eller något annat gym inne i Örebro. Det roliga är att jag har ett nytt tränings schema som just nu enbart bara ligger i en låda i köket och jag har alla tillbehör för att bara köra igång. 


Är det någon som läser som kan komma med motivation och få mig att bege mig till gymmet? 


Bjuder på lite bilder från förra året. 


               


Ni är välkommna att skriva ett PM till mig på Facebook eller lämna en kommentar här! 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken bloggportal är bäst?
 Bloggplatsen
 Blogg.se
 Nattstad
 Myshowroom
 Devote
 Någon annan?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Framgång

Min Vardag


Skapa flashcards