Fredrik Öberg - Träningen Till Målet

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2013

Vem är Fredrik?!

Av Fredrik Öberg - 17 augusti 2013 12:55

Som rubriken lyder så är frågan vem är Fredrik?!


Finns ingen skönare känsla än att gå ut från gymmet med ett leende och känna att allt verkligen klaffande idag! Hela kroppen börjar ta form men lång väg kvar till mitt mål! Kärlek till alla som stöttar och är med mig mot mitt mål ‪#‎underbarkänsla‬


På dagens brutala bröst/biceps pass så gick allting perfekt, slog mig själv med över förväntan. Började tagga gymmet på min vanliga promenad förbi slottet och jag kan ju inte rå för att ta kort på Örebros stolthet: 

 


Dock har jag inga bilder att bjuda er på då jag inte fick ordning på någon vettig då jag var helt skakig efter passet men det kommer komma bilder nästa vecka iaf har jag bestämt mig för iaf! 

 


Jag fick inspiration förut från en annan blogg och lägga upp bilder på hur man såg ut tidigare under åren och t'nkte göra det nu då så ni kan få en liten inblik hur jag har sett ut: 


                     




Det är helt sjukt hur mycket utseende och stil kan förändras genom åren. Dock är det nu dax för att förändra kroppen! 


Nu Kör vi så det ryker! 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fredrik Öberg - 7 september 2017 14:17


Tudeluu! Som rubriken lyder så gissa vem som är tillbaka. Då jag inte har tänkt eller överhuvudtaget brytt mig om bloggen sen 2014 så var jag inne o läste lite idag och funderar på om man ska rycka upp bloggen ur graven igen ? Mycket har hänt sedan 2...

Av Fredrik Öberg - 18 mars 2014 10:11

Ja som ni ser så ser bloggen ut att gå mot sin grav!    Jag har haft sen skadan skit svårt att hitta och få motivationen tillbaka till träningen. Men jag är fortfarande taggad på träning då jag tittar på gamla bilder från träningen på instagram o...

Av Fredrik Öberg - 29 december 2013 21:02


Tjena!    För det första så vill jag be om ursäkt för mitt dåligt bloggande.  För er som missat varför jag inte har bloggat nu på ett tag så är det för att jag åkte på en skada i augusti som gjorde att jag inte kunde träna alls, försökte komma ...

Av Fredrik Öberg - 30 oktober 2013 08:57


Nu har jag ingen aning om folk fortfarande kollar in min blogg med tanke på det ofrivilliga uppehållet jag har haft, för er som inte vet så kan jag berätta lite:   I mitten av augusti så vaknade jag på mornarna och hade världens värk i ryggen, ni...

Av Fredrik Öberg - 16 september 2013 20:35

Sådär nu är det Måndag och det innebar det ett sjukgymnast besök som det har sett ut 2ggr förra veckan!    Men efter som sjukgymnasten jag var hos x2 förra veckan var osäker på om det var muskler eller diskarna i ryggen som förstör för mig. men s...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken bloggportal är bäst?
 Bloggplatsen
 Blogg.se
 Nattstad
 Myshowroom
 Devote
 Någon annan?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Framgång

Min Vardag


Ovido - Quiz & Flashcards