Fredrik Öberg - Träningen Till Målet

Alla inlägg under maj 2013

Av Fredrik Öberg - 18 maj 2013 18:21

Jadu denna vecka har jag kämpat med en förkylning som fortfarande har suttit i kroppen samt så drog jag till axeln under ett gympass som gjorde att jag inte har tränat ordenligt eller som jag ska denna vecka vilket är riktigt pissigt av mig! Har även under veckan kollat runt lite för att utveckla min träning och köra på lite hårdare, och har kommit fram att jag ev. ska kolla upp och börja med något inom kampsport för tänja lite till inom träningen samt jag håller på o pratar med en angående träning som vi sen får se om det blir till verklig handling men det är en persona som jag ahr sett upp till mer eller mindre sen mitten av 2000. Blir det till verklig handling så kan jag lova er att det blir resultat med en stora marginaler.


Kan också säga att det är fullt fram nu och 1 månad framåt då min sambo ska ha studentbal den 29/5 som jag ska följa med och vara kavaljer och vi åker limo dit, liksom varför inte hon går ju bara på studentbal 1gång i livet så ;) Samt hon tar studenten den 7/6 och dagen efter så drar vi upp till Arlanda och åker till Turkiet 1 vecka BOOOOM!!! vad gör man inte för sin skönhet liksom! 



Avslutar med en bild som stämmer så sjukt hårt!


 





Nu blir det lite mat sen för att följa Sveriges chans i ESC20013


Av Fredrik Öberg - 6 maj 2013 10:18

Jaha då är det maj månad och början på denna månad vart inte som man tänkt sig! Har då åkt på en helvetes förkylning blandat med ev. Pollen vilket betyder att det inte ha varit någon träning för mig på drygt 1vecka och ja som skulle köra på nytt schema from maj :( vet att vissa säger att man kan träna iaf fast man är sjuk men eftersom jag inte vill riskera någon hjärninflammation som kan bli plus ja inte tycker de är så fräscht att stå o lyfta vikter samtidigt som man hostar lungorna ur sig! Men bara ta sig i kragen och mpa på så man uppnå sin dröm så småningom!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken bloggportal är bäst?
 Bloggplatsen
 Blogg.se
 Nattstad
 Myshowroom
 Devote
 Någon annan?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Framgång

Min Vardag


Ovido - Quiz & Flashcards