Fredrik Öberg - Träningen Till Målet

Alla inlägg den 24 juli 2013

Av Fredrik Öberg - 24 juli 2013 16:24

Sådär denna dag vart en ofrivillig vilo dag då jag var på blodcentralen för att se om jag kan börja ge blod och bidra något till samhället man lever i! 


Kan säga att kroppen är lagom mör idag efter Axlar och biceps passet igår med Samuel, men gud så skönt det är :D 

   

Den som ser på träningsbilder och personen i fråga ser bra ut osv. Så kan jag säga till er att om man tränar och ser bra ut samtidigt så tar man inte i! ;) 


I helgen så hade jag min mor och svärmor på besök och bjöd dom på middag innan dom senare skulle vidare in för att se lite Gyllene Tider, kan säga att det var riktigt trevligt att få ensam tid med dom! :)  Denna Månad så ska jag inte glömma bort att göra en såkallad månadsuppdatering angående min utveckling på kroppen genom att mäta och ta bilder! 

Vilket kommer upp runt den 28 denna månad! 


Bjuder på en liten puss bild med den näst vackraste efter min sambo! 

 


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken bloggportal är bäst?
 Bloggplatsen
 Blogg.se
 Nattstad
 Myshowroom
 Devote
 Någon annan?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Framgång

Min Vardag


Ovido - Quiz & Flashcards