Fredrik Öberg - Träningen Till Målet

Alla inlägg under december 2012

Av Fredrik Öberg - 8 december 2012 16:44

Sådär ja nu börjar lördagen gå mot kvällen och folk säger att man ska sova rätt för att träningen ska ge resultat därför jag satsar på två dagars natt pass, alltså 20timmars jobb. Inte bra för kroppen men extra bar kassan som ekar tomt. Började dagen med en stor frukost, massa ägg, smörgåsar och några glas mjölk och nu blir det lite mat som potatis, lax, grönasaker och färska grönasaker med sambon för att sen äta ytterligare 2 gånger under natten, kostar att ligga på topp!

Av Fredrik Öberg - 7 december 2012 12:32

Jaha då, börjat prova på att blogga nu då jag har kommit på att träna samt blogga kan ge den stor fördel i framtiden. Så den här bloggen kommer jag nu skriva om träningen, kosten samt dra upp bilder då och då för se om det blir något resultat av träningen och förhoppningsvis peppa andra människor att börja med att träna. 


Erfarenheten från träningen jag har är att jag började träna 1/9-11 och då körde jag på stenhårt då vägde jag 60kg, liten och spinkig var jag då, jag körde på ungefär 4-5 ggr i veckan, samt åt minst 5 gånger per dag vilket resulterade att i mitten av April så låg jag på 77kg, men jag tyckte att det inte var något märkvärdigt resultat då jag var väldigt smal från början så jag bestämde mig för att börja sluta träna helt och enbart på att äta så man la på sig lite hull. Så nu är jag här 7/12-12, ligger runt 80-81kg, så nu kommer jag börja satsa sten hårt på min träning och kost. I och med min träning så har jag också ett mål, och det är att jag ska hamna på dryga 90kg framåt sommaren, men först och främst så är det för jag vill må bra som person och känna mig frisk och fräsch.


Denna bloggen kommer hjälpa till att dokumentera kampen mot kilorna och kampen mot tränings spöket!


Cya!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken bloggportal är bäst?
 Bloggplatsen
 Blogg.se
 Nattstad
 Myshowroom
 Devote
 Någon annan?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Framgång

Min Vardag


Ovido - Quiz & Flashcards