Fredrik Öberg - Träningen Till Målet

Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av Fredrik Öberg - 2 augusti 2013 16:01

Sådär ja, 2 Augusti och det Fredag. Fredagar innebär för många Legday, men Fredagar för mig innebär, Chestday/Biceps! 


Då min sambo bestämde sig för att åka bort igår kväll (    ) så kom jag hem från jobbet till en lugn och harmonisk lägenhet och fick tillfälle att umgås med mina andra älskling: 

 

Även vi som tränar får spela tv spel ibland också så det så!   Vilket resulterade att jag vann hela 1$ inatt :p 


 

Såhär glad vart jag! 


Nejmen för att återgå till Fredag och träning så vart det idag ett bröst samt ett super biceps pass idag med 2olika omgångar dropp set: 

 

Första omgången med skivstänger avklarad och helt slut   

 

Och andra omgången så vart det hantlar och ett underbart dropp set.    


För övrigt så sitter jag och tittar runt på olika företag som ev. kan vara intresserad av att inleda ett samarbete då min blogg slog rekord förra månanden med hästlängder så siktar jag nu på att göra samma sak denna månad! 


Nu denna helg så blir det lite vila då det är min jobbhelg men det är sådana smällar man får ta ibland!   


Ni har inte missat min sköna spotify lista med urskön träningsmusik?! 


Kan även säga att jag och sambon firar 1½år tillsammans, 1år som sambons & 6månader som förlovade! Underbart hur glad jag är för det! Så grattis på oss! 


Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken bloggportal är bäst?
 Bloggplatsen
 Blogg.se
 Nattstad
 Myshowroom
 Devote
 Någon annan?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Framgång

Min Vardag


Ovido - Quiz & Flashcards