Fredrik Öberg - Träningen Till Målet

Alla inlägg den 29 april 2013

Av Fredrik Öberg - 29 april 2013 20:14

Ja sådär då då lider April mot sitt slut och det är slutet av månaden så innebär det att det kommer bilder från resultat på 1 månads arbete och slit på gymmet! Jag har nu tagit bilderna och jag som person tycker inte jag ser någon skillnad men jag känner mig starkare och fräschare som person och jag har också utökat mitt självförtroende lite mer ;) 


 

Jag känner att jag har fått större armar och det känns så otroligt bra för mig faktiskt då jag har alltid haft problem med att bygga upp armarna ordenligt. 


Bilderna jag kommer lägga upp nu är då från den 28Januari jämnfört med idag , 29April.


     




     


Och jag har även måtten. Även dom kommer jag jämnföra med Januaris resultat och dagens resultat. 


Januari

Armar: 29cm

Bröst: 92cm

Lår: 54


April

Armar: 33,5cm

Bröst: 98cm

Lår: 57cm

 


Jag är riktigt imponerad av min resa hitills och ser verkligen fram emot den resterande resan! 


Nu blir det att ta hand om 2 kåta katter och sen sätta sig i soffan med ett leende på läpparna angående resultatet. 


Tjillevippen!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken bloggportal är bäst?
 Bloggplatsen
 Blogg.se
 Nattstad
 Myshowroom
 Devote
 Någon annan?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Framgång

Min Vardag


Ovido - Quiz & Flashcards