Fredrik Öberg - Träningen Till Målet

Alla inlägg den 4 april 2013

Av Fredrik Öberg - 4 april 2013 10:16

Sådär efter ca 2månader så har jag nu haft mitt första motivationstapp på gymmet vilket kom som ett bakslag för mig! Jag blev så förbannad och besviken på mig själv iom att jag kan klarade av vikterna jag brukar klara av så det fick mig verkligen att vilja slå sönder hela gymmet snudd på! Men som sagt imorgon är det en ny dag och det vill säga att det är dags för Ben och Mage och den här gången ska jag inte låta motivationen få stoppa mig. 


Iom att jag skulle ha uppdaterat bloggen den 28/3 med bilder och mått på kroppen för en månads uppdatering så vart det inte så iom att jag jobba hela påskhelgen och hade då inte tid att sitta vid datorn alls då. 


Men nu under mars så har min kropp vuxit till dessa:

Lår: 56cm ( samma som i februari )

Armar: 32cm ( 30cm i februari, så vuxit med 2cm ) 

Bröst: 96cm ( 95cm förra månaden, så vuxit med 1cm )


Februari:

     


Mars:

     


Ni som läser och inte orkar sitta och vänta på mina blogg uppdateringar så finns jag på:

Facebook: Fredrik 'starbooi Öberg - Skicka en vänförfrågan samt ett PM att du är från min blogg så jag vet. :) 

 

Instagram: Starrizzla - Där jag uppdaterar mest med bilder på min utveckling!

 

 


Peace!

 


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken bloggportal är bäst?
 Bloggplatsen
 Blogg.se
 Nattstad
 Myshowroom
 Devote
 Någon annan?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Framgång

Min Vardag


Ovido - Quiz & Flashcards