Fredrik Öberg - Träningen Till Målet

Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Fredrik Öberg - 20 januari 2013 16:43

Då är man i Nora hos svärmor sen igår! Var då med sanna och David när dom tränade och drog då på mig ett lite pass också på ca 1 1,5h medans dom gick efter schema så smet jag in rummet med fria vikter och körde ett monster pass dock utan mitt kreatin och efter mitt protein pulver vilket inte ger alls samma effekt utan allt tycker jag men gud vilken glädje att få slita som ett djur och få lyfta skrot igen! Tog ju ett uppehåll från Maj 12 till nu för att få en bättre grundstome i kroppen o bygga upp resultat!

Körde även slut på Maddes bror David så han fick ta död på sin armar och fick då även med Madde på en övning! Har bestämt med min sambo att så fort hon går upp i lite mer vikt så ska jag ta henne under mina vingar och träna med henne så vi båda får umgås!

Nu blir då att ta lite tacos med xtra familjen för att sen bege sig hem till Kumla och katterna!

Peace!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken bloggportal är bäst?
 Bloggplatsen
 Blogg.se
 Nattstad
 Myshowroom
 Devote
 Någon annan?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Framgång

Min Vardag


Ovido - Quiz & Flashcards