Fredrik Öberg - Träningen Till Målet

Alla inlägg den 16 september 2013

Av Fredrik Öberg - 16 september 2013 20:35

Sådär nu är det Måndag och det innebar det ett sjukgymnast besök som det har sett ut 2ggr förra veckan! 


Men efter som sjukgymnasten jag var hos x2 förra veckan var osäker på om det var muskler eller diskarna i ryggen som förstör för mig. men som sagt eftersom han var osäker på vad det var så var 2 sjukgymnaster och en läkare jag var hos, helt ensam stå/ligga i kalsonger medans 3personer klämer/tar på en är skrämande känsla, naej men skämt o sido. Dom kom fram till att förmodligen inte diskarna som krånglar utan att det är en nerv som ligger i kläm i ryggraden så jag ska fortsätta min tens behandling samt en övning om ska göra att jag sträker ut ryggen. Man får hoppas på att det hjälper så nerven hoppar tillbaka där den ska vara och inte klämd i ryggen. 


För är det något jag hatar så är det att inte få träna som ja så mycket brinner för, utan det känns som jag står o tramapar vatten på ett o samam ställe. hatar att inte kunna se några förbättringar som kommer. 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken bloggportal är bäst?
 Bloggplatsen
 Blogg.se
 Nattstad
 Myshowroom
 Devote
 Någon annan?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Framgång

Min Vardag


Ovido - Quiz & Flashcards