Fredrik Öberg - Träningen Till Målet

Alla inlägg den 7 september 2017

Av Fredrik Öberg - 7 september 2017 14:17

Tudeluu!

Som rubriken lyder så gissa vem som är tillbaka. Då jag inte har tänkt eller överhuvudtaget brytt mig om bloggen sen 2014 så var jag inne o läste lite idag och funderar på om man ska rycka upp bloggen ur graven igen ?

Mycket har hänt sedan 2014 så ska dra lite kortfattat då:
??Ett uppbrott med min dåvarande gjorde så att jag kom ut på singelmarknaden igen.
?? Jag har träffat en ny och även skaffat mig en son.
?? Jag har vart uppe och nosat på över 90kg?
?? Jag har deltagit i ActionRun i Örebro 2017
?? Jag är igång och tränar igen på ett ställe i Kumla där jag bor!
?? Jag har bytt jobb, som jag trivs så otroligt bra med!
?? När min sambo var gravid så var jag skengravid och ökade ca 16kg i vikt.

Så numera om jag återupptar bloggen så kommer den vara mer träning samt även lite ur det "vanliga" livet, och kanske något reklaminlägg!
Jag såg också iom att jag inte har bloggat något på 3år så har även bloggen sina unika besökare samt sidvisningar så det visar sig att bloggen inte är helt död iaf vilket uppskattas helt klart! ?

Men men nu återstår det att se om det blir något drag i denna eller om man ska begrava denna för gott.
Bjuder på en bild på köpet ?

 

På återseende( kanske )

// Fredrik

[Bild]

[Bild]

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken bloggportal är bäst?
 Bloggplatsen
 Blogg.se
 Nattstad
 Myshowroom
 Devote
 Någon annan?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Framgång

Min Vardag


Ovido - Quiz & Flashcards